Σελίδα 2 από 2

Re: Απόψεις για προμηθευτές καφέ και χρησιδανεισμό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Σεπ. 2017, 12:35
από giwrmari
Ευχαριστώ :)

Re: Απόψεις για προμηθευτές καφέ και χρησιδανεισμό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Σεπ. 2017, 16:19
από manosp
giwrmari

Πολλές μηχανές στο επάνω μέρος έχουν αεραγωγούς (τρύπες) ώστε να φεύγει η θερμότητα που υπάρχει μέσα στην μηχανή λόγο του boiler.
Στο πάνω σημείο λοιπών υπάρχει συνήθως ανοξείδωτη λαμαρίνα για να ακουμπάνε τα φλιτζανάκια του εσπρέσο , και να θερμαίνονται έτσι ώστε να έχεις λιγότερες θερμοκρασιακές απώλειες κατά το σερβίρισμα.
Πολλές φορές ακουμπάνε πάνω στην μηχανή διάφορα ροφήματα έτσι ώστε να διατηρούνται ζεστά. Είναι φυσιολογικό από απροσεξία κάποια φορά να χυθεί το ρόφημα επάνω στην μηχανή και από τους αεραγωγούς να μπει μέσα στην μηχανή.
Υπάρχουν προστατευτικά στην μηχανή αλλά με τον καιρό αλλοιώνονται, αλλά επίσης δεν επιτρέπετε να ακουμπάς επάνω στην μηχανή υγρά.

Re: Απόψεις για προμηθευτές καφέ και χρησιδανεισμό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Σεπ. 2017, 16:45
από manosp
woodsman43

Βλέποντας μια μηχανή καταλαβαίνεις τι συμβαίνει και πιθανολογείς και την αιτία. Ακούς φυσικά και ότι λέει και ο πελάτης αλλά πολλές φορές μπορεί από λάθος ή από κακή περιγραφή να σε παρασύρει και αλλού.

Αυτό που συνάντα κάποιος και όντος χρήζει ιατρικού ελέγχου είναι όταν ο πελάτης (θα το περιγράψω πολύ χοντρικά) επιμένει ότι η μηχανή (πχ αυτόματη) πριν χαλάσει του έκανε στην κρέμα πχ.ένα σχεδιάκι (που το κάνει άλλο μοντέλο.) Κοιτάς λοιπών την μηχανή και δεν έχει ούτε μηχανισμό μέσα για το σχεδιάκι αλλά ούτε και χωράει και τον μηχανισμό.
Ο πελάτης είναι δυσαρεστημένος γιατί ενώ έφτιαξες την μηχανή δεν του κάνει το σχεδιάκι που δεν υπάρχει περίπτωση να του το έκανε πριν .
Αλλά και αν δια μαγείας τοποθετήσεις μέσα τον μηχανισμό τις πλακέτες και το λογισμικό , το σχεδιάκι πάλι δεν θα είναι τόσο καλό όσο αυτό που δεν έκανε η μηχανή πριν.
απλά πράγματα.

Re: Απόψεις για προμηθευτές καφέ και χρησιδανεισμό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Οκτ. 2017, 14:57
από giwrmari
Ευχαριστώ πολύ Μανώλη. Αν θέλω να ρωτήσω άποψη για κάποια συγκεκριμένη εταιρεία καφέ είναι εδώ ο κατάλληλος χώρος να το κάνω ή προσφέρεται κάποια άλλη θεματική ενότητα;

Re: Απόψεις για προμηθευτές καφέ και χρησιδανεισμό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Οκτ. 2017, 20:37
από manosp
καλησπέρα giwrmari

Νομίζω ότι ίσως είναι υποκειμενική ή και πιθανών άδικη κάποια άποψη , γνώμη ,κλπ για οποιαδήποτε εταιρεία. Πιστεύω ότι και οι ''καλύτερες'' εταιρείες έχουν και δυσαρεστημένους πελάτες. Επίσης νομίζω ότι ένας δυσαρεστημένος πελάτης είναι πιο πιθανό να κάνει μεγάλη δυσφήμηση, φασαρία σαματά . Μια συνεργασία καλή συνήθως είναι και αδιάφορη και αθόρυβη.

Re: Απόψεις για προμηθευτές καφέ και χρησιδανεισμό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Οκτ. 2017, 22:19
από woodsman43
+1000

Re: Απόψεις για προμηθευτές καφέ και χρησιδανεισμό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Οκτ. 2017, 09:29
από giwrmari
Κατάλαβα. Ok, όπως και να 'χει ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον, τις πληροφορίες και τις γνώσεις που μοιραστήκατε