Το μανόμετρο ειναι μόνιμα πάνω στην μηχανή και εγκατεστημένο πάνω στο ακροφυσίο ατμού και οχι στο σωληνάκι της αντλίας , άρα απο οτι κατάλαβα θα το ξανακατεβασω στα 9 bar
Πιο αξιοπιστη ή μαλλον πραγματικα αξιοπιστη μετρηση θα εχεις εαν δεις τι λεει το μανομετρο συνδεδεμενο πανω στο γκρουπ και κατα την διαρκεια μιας καλης εκχυλισης αντι να κανεις αυτο με τον προβληματικο ρυθμιστη ροης. Η διαφορα πιεσης με την δικια σου ειναι σχεδον λογικη μιας και μεταξυ αντλιας και γκρουπ μεσολαβουν πολυ περισσοτερα εξαρτηματα-στραγγαλιστες ροης και πιεσης οπως αντεπιστροφες βαλβιδες και μπεκ αλλα δεν θα επρεπε να ειναι τοσο μεγαλη οσο λες . Κατα την γνωμη μου ασε το μανομετρο πανω στο γκρουπ και παρακολουθα το κατα την διαρκεια των εκχυλισεων σου να δεις τι συμπεριφορα εχεις.
Επομένως καταλήξαμε στο ότι ο τρελό bezzeras στο βίντεο έχει δίκιο αλλά για κάποιες μηχανές και όχι όλες? ΠΧ εγώ στη μηχανή που έχω 10 με το τυφλό και 9-9,5 στην εκχύλιση είμαι οκ ;