Γυμναστική στο σπίτι

Θέματα άσχετα με τον καφέ , χαλαρές συζητήσεις!

Γυμναστική στο σπίτι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό fitbill » 22 Σεπ. 2016, 22:49

Γεια σας παιδιά, :)

Είμαι ο Βασίλης και με ενδιαφέρει η φυσική κατάσταση και η υγιεινή διατροφή. Πιστεύω πάρα πολύ ότι αυτός ο συνδυασμός αυτών των 2 είναι ο καλύτερος τρόπος για να ζεις και να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στις ανάγκες και τις δυσκολίες της καθημερινότητας σου.

Σίγουρα στις μέρες μας, ο ελεύθερος χρόνος για τον καθένα μας είναι περιορισμένος και λίγος, όποτε και η τακτική εκγύμναση του σώματος μας γίνεται ακόμα πιο δύσκολη. Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ είναι μια καλή λύση για τον καθένα μας εξοικονομώντας αρκετό χρόνο και χρήμα.

Το τελευταίο ΒΙΝΤΕΟ που ετοίμασα έχει να κάνει με μια από τις αγαπημένες μου ασκήσεις - ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ ΜΕ ΑΛΤΗΡΑ



Aς προχωρήσουμε τώρα με κάποιες περαιτέρω λεπτομέρειες της άσκησης ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ:

• Την άσκηση μπορούμε να την εκτελέσουμε είτε όρθιοι είτε καθιστοί.
• Γυμνάζουμε ένα-ένα χέρι την κάθε φορά και το χέρι που δε γυμνάζεται βοηθάει στη σωστή στήριξη του χεριού που εκτελεί την άσκηση.
• Το σημείο αρχής της κάθε επανάληψης, δεν πρέπει ποτέ είναι κάτω από 90 μοίρες κλίση, ενώ στο τέλος κάθε επανάληψης το χέρι δεν πρέπει ποτέ να ισιώνει αλλά αντιθέτως να υπάρχει πάντα μια μικρή κλίση.
• 1 σετ ολοκληρώνεται όταν γυμναστούν και τα 2 χέρια μας από 1 φορά, ενώ 1 ολοκληρωμένη άσκηση αποτελείται ως γνωστόν από 4 σετ.
• Σε κάθε σετ εκτελούμε 8-15 επαναλήψεις, ανάλογα με το στόχο που έχουμε θέσει εξαρχής και τα κιλά που σηκώνουμε.
fitbill
New Member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 22 Σεπ. 2016, 22:48
Ονομα:
Τοποθεσια:
Μηχανη:
Μυλος:
Coffee Roaster:
Αγαπημένοι Καφέδες:

Κοιλιακοί στο σπίτι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό fitbill » 25 Σεπ. 2016, 23:42

Γεια σας και πάλι παιδιά,

Βασίλης εδώ, σε αυτό το post θέλω να σας μιλήσω για την σπουδαιότητα και αναγκαιότητα της εκγύμνασης των κοιλιακών μας.

Σίγουρα η κοιλιακή χώρα (κοιλιακοί μύες) είναι από τις πιο δύσκολες περιοχές για να γυμναστούν. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Ειδικά όποιος πρώτο πάει στο γυμναστήριο και βλέπει πάρα πολλά και διάφορα όργανα, οι κοιλιακοί δεν τον ενδιαφέρουν και τόσο, όποτε βαριούνται οι περισσότεροι να τους εκτελέσουν και τους παρατάνε. Αυτό όμως είναι μεγάλο λάθος.

Το μυϊκό σύστημα του μέσου κορμού είναι ο στυλοβάτης, ο Άτλας του σώματος και αποτελεί μια σταθερή βάση υποστήριξης για το σώμα. Μας επιτρέπει να στεκόμαστε όρθιοι και να κινούμαστε, βοηθάει στον έλεγχο της κίνησης, μεταφέρει ενέργεια, κατανέμει δυνάμεις και κυρίως προστατεύει τη μέση.

Οι μύες του κορμού παίζουν σημαντικό ρόλο στις κινήσεις και στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης. Οι κοιλιακοί ως ανταγωνιστές των ραχιαίων, όταν ισχυροποιούνται υποστηρίζουν τη σπονδυλική στήλη. Η σταθερότητα, η δύναμη, η κινητικότητα και ο καλός συντονισμός κοιλιακών-ραχιαίων αποτρέπει πολλές κακώσεις στις ωμοπλάτες, τον αυχένα και τις περιβόητες ενοχλήσεις στη μέση.

Επίσης οι κοιλιακοί δεν χρειάζονται τα όργανα του γυμναστηρίου, ίσα-ίσα οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς είναι με ελεύθερες ασκήσεις όπου χρησιμοποιούμε το βάρος τους σώματος μας.

Όταν θες να δώσεις έμφαση στους κάτω κοιλιακούς, η κίνηση του σώματος συνήθως πρέπει να προέρχεται από το κάτω (όποτε συνήθως γίνεται με άρση ποδιών).

Ενώ όταν θες να δώσεις έμφαση στους πάνω κοιλιακούς, η κίνηση του σώματος συνήθως πρέπει να προέρχεται από το πάνω μέρος του σώματος (μετακίνηση του κορμού μας).

Στο παρακάτω video που έχω ετοιμάσει, θα δούμε μια 1 άσκηση για τους κάτω κοιλιακούς και 1 άσκηση για τους πάρω κοιλιακούς που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε στον προσωπικό μας χώρο:

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (vid)

fitbill
New Member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 22 Σεπ. 2016, 22:48
Ονομα:
Τοποθεσια:
Μηχανη:
Μυλος:
Coffee Roaster:
Αγαπημένοι Καφέδες:

Re: Γυμναστική στο σπίτι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Σιδηρούς » 30 Σεπ. 2016, 12:00

Φιλτατε πολυ ωραια τα βιντεο και ευγε για την προσπαθεια σου! Πριν κανω ανακαινιση στο σπιτι ειχα μεσα στο αλλο δωματιο παγκο,βαρη,μπαρα,αλτηρες και σακο μεγαλο [εκανα και Low Kick] για kick boxing αλλα τα προβληματα ειναι τα εξης: Αμα φθασεις απο ενα σημειο και μετα σε αυξημενο βαρος στην μπαρα δεν εχεις κανεναν να σε βοηθησει,ειναι αναποφευκτο να "κολλησεις" απο ενα σημειο και μετα συν τον κινδυνο τραυματισμου εαν σε καποια ασκηση δεν μπορεις να ολοκληρωσεις. Σε περιπτωση που κανεις παιδι το δωματιο πρεπει να αλλαξει αρα χανονται ολα. Φυσικα και μπορεις να κανεις ασκησεις στο σπιτι για διατηρηση συν αμα εχεις μεγαλο καθρεφτη κανεις και σκιαμαχια ομως ειναι θεμα χρονου να σταματησει η προοδος σου.
Blog για τον Νεο καπνιστη Πιπας:
Pipes and Tobaccos: http://pipe-smoke.blogspot.gr/
Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UC33ney ... xFeSQ/feed
Άβαταρ μέλους
Σιδηρούς
New Member
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 05 Αύγ. 2015, 23:56
Ονομα:
Τοποθεσια: Αθηναι
Μηχανη: Silvercrest
Μυλος: Hario Skerton
Coffee Roaster:
Αγαπημένοι Καφέδες: Στο ψαξιμο...

Re: Γυμναστική στο σπίτι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό fitbill » 14 Δεκ. 2016, 04:19

Σιδηρούς έγραψε:Φιλτατε πολυ ωραια τα βιντεο και ευγε για την προσπαθεια σου! Πριν κανω ανακαινιση στο σπιτι ειχα μεσα στο αλλο δωματιο παγκο,βαρη,μπαρα,αλτηρες και σακο μεγαλο [εκανα και Low Kick] για kick boxing αλλα τα προβληματα ειναι τα εξης: Αμα φθασεις απο ενα σημειο και μετα σε αυξημενο βαρος στην μπαρα δεν εχεις κανεναν να σε βοηθησει,ειναι αναποφευκτο να "κολλησεις" απο ενα σημειο και μετα συν τον κινδυνο τραυματισμου εαν σε καποια ασκηση δεν μπορεις να ολοκληρωσεις. Σε περιπτωση που κανεις παιδι το δωματιο πρεπει να αλλαξει αρα χανονται ολα. Φυσικα και μπορεις να κανεις ασκησεις στο σπιτι για διατηρηση συν αμα εχεις μεγαλο καθρεφτη κανεις και σκιαμαχια ομως ειναι θεμα χρονου να σταματησει η προοδος σου.


Εδώ φίλε μου πιστεύω ότι κάνεις λάθος. Αμα το θες πραγματικά να κάνεις πρόοδο θα κάνεις. Σίγουρα όλα όσα ανάφερες είναι εμπόδια, σε αυτό δεν αντιλέγω. ΑΛΛΑ αν θες πραγματικά δεν χρειάζεσαι καν μπάρες ούτε τίποτα .. απλά λίγο χώρο και χρόνο φυσικά .. ανέφερες τη μπάρα .. ποιος τη χρειάζεται??? έχω το βάρος του σώματος μου .. πχ για κορμό - κάνε 16 σετ Χ 1 επανάληψης ενός λεπτού κάμψεις με διάλειμμα 1-2 λεπτών .. και μετά έλα πες μου αν πιάστηκες ή αν θα δεις πρόοδο, εφόσον το επαναλαμβάνεις τακτικά .. δε θα μπορείς να βάλεις να πιεις νερό εφόσον το ολοκληρώσεις αυτό το πολύ απλό πρόγραμμα ..

Φυσικά σου ξανα αναφέρω ότι υπάρχουν όντως πολλά εμπόδια στην πραγματική ζωή μας .. και φυσικά χρειάζεται χρόνο και θέληση .. και να μη ξεχνιέμαι και λίγο χώρο φυσικά .. ακόμα και εγώ τώρα που σου απαντάω στο post έχω να κάνω καιρό γυμναστική στο σπίτι .. όποτε καταλαβαίνω τι λες ..
fitbill
New Member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 22 Σεπ. 2016, 22:48
Ονομα:
Τοποθεσια:
Μηχανη:
Μυλος:
Coffee Roaster:
Αγαπημένοι Καφέδες:


Επιστροφή στο Ελεύθερη Ώρα

Μέλη σε σύνδεση

Εγγεγραμμένα μέλη: Bing [Bot], Google [Bot]