pidiktak έγραψε:Καλησπερα παιδιά ηθελα να σας πω ενα προβληματισμο που εχω να μου πειτε την γνωμη σας: Ενα ιδιο μοντελο και μαρκα μυλου στην Αγγλία 899 ευρω και απο ελλαδα 1550 και 1340 δηλαδη 440 ευρω διαφορά τι ακριβως παίζει;;; Ολο αυτο για καποιους ειναι κέρδος;;
Καλησπέρα Θοδωρή,
Νομίζω πως χρειάζεται να συγκρίνουμε ίδια πράγματα, να πληροφορούμαστε σωστά και να λαμβάνουμε υπόψιν μας όλα τα κριτήρια γενικότερα. Τι εννοώ;
Άλλο η αγορά από ένα φυσικό κατάστημα, άλλο από ένα e-shop και άλλο από ένα e-shop που έχει και φυσικό κατάστημα.
Άλλο η αγορά ενός προϊόντος από μία χώρα με μικρή αγοραστική δύναμη και μικρό κοινό και άλλο η αγορά από μία χώρα με μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη και μεγαλύτερο κοινό.
Άλλο η αγορά από κατάστημα με ελληνικό αφμ, με απόδειξη και πληρωμένο φπα στην χώρα μας και άλλο από το εξωτερικό.
Άλλο η υποστήριξη μέσω e-mail, άλλο μέσω τηλεφώνου και άλλο δια ζώσης.
Όλα αυτά όπως καταλαβαίνουμε έχουν ένα σωρό από πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, σε άλλους ενοχλούν περισσότερο σε άλλους λιγότερο.
Δυστυχώς στην σημερινή εποχή το μόνο που κοιτάμε είναι η τιμή που από μόνη της πολλές φορές δεν λέει κάτι.
Ένα παράδειγμα:
Ενα κατάστημα στην χ χώρα έχει μια χ δυναμική πωλήσεων, λογικό είναι να μπορεί να προσφέρει στον καταναλωτή μια πιο οικονομική τιμή, λόγω οικονομίας κλίμακας. Το αντίστοιχο προϊόν στην ψ μικρή χώρα που έχει μια δυναμική αγοράς χ-50% λογικό είναι να μην έχει τόσο καλή τιμή.
Τι γίνεται με την εγγύηση; Τι γίνεται με την εξυπηρέτηση; Τι γίνεται με τους χρόνους παράδοσης;
Πόσο με ενδιαφέρει η συνολική εμπειρία του προϊόντος και πόσο το προϊόν αυτό καθ αυτό σαν υλικό;
Πχ.
Για εμένα όταν χαλάσει ο μύλος μου, θέλω να βρω ανταλλακτικό μέσα στις επόμενες ώρες ή το πολύ τις επόμενες 1-2 μέρες.
Τι να το κάνω αν πχ φαγωθούν τα μαχαίρια ή χαλάσει κάτι να χρειάζεται να περιμένω 15 μέρες;
Οπότε ο καθένας κρίνει ανάλογα με τις δυνατότητες και της ανοχές του και επιλέγει τον κατάλληλο πωλητή και προϊόν.
Προσωπικά δεν αγοράζω τίποτα από πωλητές που δεν μπορούν να μου διασφαλίσουν άμεση υποστήριξη και εξυπηρέτηση και μια πολύ καλή εμπειρία πέραν από το ίδιο προϊόν και πληρώνω γι αυτό . Πέραν αυτών προτιμώ να στηρίζω τα ελληνικά καταστήματα γιατί νευριάζω με τα "κατόπιν παραγγελίας" ή παράδοση σε 15 μέρες - 1 μήνα και θέλω να έχω άμεση πρόσβαση οπότε και πάλι θα πληρώσω κάτι παραπάνω, συνολικά όμως με εξυπηρετεί πολύ περισσότερο και νομίζω μου βγαίνει φτηνότερο.
Βέβαια σίγουρα υπάρχουν και επιχειρήσεις που μόνο φιλικές δεν είναι με τον καταναλωτή και από άποψη εμπειρίας και τιμών.