Εξαιρετικα επικινδυνο να κανεις την προτεινομενη αφαλατωση σε αυτο το νημα για επαγγελματικη μηχανη η οποια πεθαινει για service απο τεχνικο.
Η αφαλατωση που μιλαμε εδω αφορα οικιακες μηχανες οι οποιες δεν εχουν μεσα στερεοποιημενα συστατικα αλατων-γαλακτος-σοκολατας σε μορφη γυψου.
Το επικινδυνο που σου λεω παραπανω παει στο οτι οι πιθανοτητες να διασπαστουν μικρα κομματακια υλικων και να σου βουλωσει η μηχανη ειναι πανω απο 60%.
Δεν κανει σχεδον τιποτα το αφαλατικο που χρησιμοποιουμε εμεις(κιτρικο οξυ) σε αυτα τα αλατα.Ουτε επιτρεπεται να περασεις μεσα στη μηχανη ισχυρο επαγγελματικο οξυ.
Αυτο κι αν ειναι καταστροφικο για επιμερους τμηματα της μηχανης οπως η αντλια η οποια μετα απο μια τετοια αφαλατωση θα στελνει τοξικα συστατικα στο νερο.
Δυστηχως αυτη ειναι μια τακτικη που συναντω σε πολλους "τεχνικους" ανα το πανελληνιο.Μεχρι και calgon εχω δει να περνανε μεσα στη μηχανη
Αν θελεις να το ρισκαρεις ,με δικη σου ευθηνη βεβαια, μπορεις να κανεις την διαδικασια αφαλατωσης οπως την ξερουμε και ο θεος βοηθος.
Καλημερα σας και Χρονια σας πολλα.