Η εγκατάσταση περιστροφικής αντλίας είναι μάλλον μεγάλος μπελάς μιας και είναι ογκώδης και το μοτέρ τους πρέπει να βρίσκεται κάτω από τον πάγκο της κουζίνας μια και δεν χωρά μέσα στο σασί της μηχανής.
Πιστεύω ότι η μόνη λύση είναι μια αντλία γραναζωτή (gear pump) μικρού μεγέθους. Το μέγεθος τους μπορεί να είναι αρκετά μικρό ως και λίγο μεγαλύτερο από μία κλασική ulka ex5.
Πλεονεκτήματα είναι ο μικρός θόρυβος, η σταθερή και ομαλά αυξανόμενη πίεση και η δυνατότητα για... pressure profiling!!
Μειονεκτήματα είναι κλασικά το τεράστιο κόστος! Το σετ αντλία μοτέρ πάει κοντά στο 500αρικο... Αλλα ο Κινέζος παραμονεύει
Αυτά που χρειαζόμαστε είναι η
- αντλία
- το μοτέρ
- ένας μετασχηματιστής από 220v σε 24v
- PWM controller για την ρύθμιση της ταχύτητας του μοτερ ή ένα 5v τροφοδοτικό + ποτενσιομετρο (για συγκεκριμένα μοτέρ)
Για τα 2 τελευταία το κόστος είναι μικρό, περί τα 50ευρώ όλα μαζί (μπορούμε να πάρουμε και μετασχηματιστή από το τροφοδοτικό παλιού λάπτοπ.... ε?) Τα δύο πρώτα είναι το θέμα...
Χρειαζόμαστε 4αρια γρανάζια, τα 9αρια δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα 9 bar... είναι οριακό... θα έχει και θόρυβο να το δουλεύεις στα κόκκινα.
Επιλογές:
- fluid-o-tech ( χρησιμοποιούνται στη la marzocco strada): mg204, mg304, FG204, FG304
- topsflo (Κινέζος) mg204
Άλλες επιλογές έχουμε?
Το καλό με την topsflo είναι ότι έχουν το ποτενσιόμετρο ενσωματωμένο. Κόστος 240 με τα μεταφορικά.
Η FG από fluid-o-tech έχει μοτέρ ενσωματωμένο, η MG όχι οποτε πρέπει να αγοράσουμε ξεχωριστά.
Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο?
Που μπορούμε να βρούμε τέτοιου μεγέθους 24v DC μοτέρ?
Σκέφτομαι να το προχωρήσω