Καλημερα Δημητρη κ ευχαριστω για την απαντηση. Ομολογω πως με προβληματισες. Επισης βλεπω το θεμα να μεταφερεται στην ενοτητα βλαβες μηχανων
Θεωρεις πως αυτο που εκανα, απλα ανεβαζει τη θερμοκρασια του γκρουπ κ τιποτα αλλο?
Η μηχανη ειναι με την εργοσταασιακη ρυθμιση στο offset (εχω πειραξει τα p,i,d, αλλα οχι το offset που ειναι 20 απο τον κατασκευαστη). Επισης η μηχανη συστηματικα υποεκχυλιζει απο την πρωτη μερα. Απλα πιστευα πως ημουν εγω ή ο μυλος, αλλα για καποιο λογο τη μηχανη δεν την ειχα βαλει στο στοχαστρο.
Θα μπορουσε να ειναι αποκλιση στον αισθητηρα θερμοτητας κ απλα να λυθει με αυξηση του offset στο pid? Παντως, απο 97 βαθμους κ πανω, βγαινουν ατμοι απο το γκρουπ κ βλεπω κ αυξηση της πιεση στο μανομετρο χωρις εκχυλιση (μαλλον λογω πιεσης ατμου).
Εμενα το μυαλο μου παει οπως το λες, σαν να ειναι μερικως βουλωμενο ενα απο τα 2 σωληνακια κ δεν γινεται σωστα ο θερμοσιφωνιαμος. Και που δεν φαινεται στην εκχυλιση γιατι το νερο περναει απο το αλλο σωληνακι. Θα μποσουσε να ειναι κατι τετοιο? Εοχυμε τροπο να το τσεκαρουμε?
Ευχαριστω κ παλι για τις συμβουλες,
Νικος