Απο την γειτονα ιταλια μας ερχεται ενα στιβαρο εργαλειο για τον απαιτητικο χομπιστα εφοδιασμενο με Ε61 ηλεκτροβαλβιδας ,ΗΧ τροφοδοσια νερου στο γκρουπ,δοχειο νερου 3 λτρων και μποιλερ 1.3 λιτρα ορθιας τοποθετησης.
Η παρακατω μηχανη ηρθε στα χερια μου με προβλημα στα ηλεκτρονικα της και απωλεια θερμοκρασιας.Ευκαιρια λοιπον για ενα rewiew μετα την επισκευη της.Θα μου πειτε τι rewiew ειναι αυτο ρε φιλε αφου το ξεκινας με προβλημα;
Κι ομως φιλοι μου δεν θα μπορουσα να το ξεκινησω καλυτερα προκειμενου να τονισω ποσο σημαντικη ειναι η σωστη συντηρηση μιας μηχανης και ειδικα μιας ΗΧ.Ναι μαλιστα φιλοι μου.Η βλαβη της οφειλοταν σε αλατα τα οποια προκαλεσαν αλυσιδα προβληματων.Ωστοσο δεν φταιει ο τωρινος ιδιοκτητης μιας και την πηρε μεταχειρισμενη.
Τεσπα πολλα ειπα ας προχωρησουμε στην παρουσιαση.
Μιλαμε λοιπον για ενα πακετο απο στιβαρο σασι απο γαλβανισμενη λαμαρινα παχους 2.5 χιλ επενδεδυμενο απο ανοξειδωτες λαμαρινες παχους 2 χιλ σε ενα επιθετικο σχεδιο απο καποιον ιταλο που θελει να μοιασει στον iron man και το ξεκινησε φτιαχνωντας μια μηχανη για αρχη και μετα βλεπουμε
Η αισθηση που σου δινει το εργαλειο βαζωντας το στο παγκο ειναι η σιγουρια οτι η μηχανη εχει αγριες διαθεσεις.Ας μιλησουν οι φωτο.
.
.
.
.
.
.
- Το μπροστινο πανελ φιλοξενει το χειριστηριο της gicar με τον κεντρικο διακοπτη on-off και το κουμπι της βανας του ατμου
.
- Ικανοποιητικοτατο cup warmer με αρκετες τρυπες ετσι ωστε να ζεσταθουν επαρκως τα φλυτζανια μας επειτα απο αρκετη ωρα βεβαια
.
- Το πισω μερος αφαιρειται αποκαλυπτωντας το δοχειο νερου των 3 λιτρων
.
- Ναι το δοχειο νερου θυμιζει παγουρι του βλαχου απο το χωριο μονο που αντι για γαλα παιρνει με αρκετη δυσκολια 3 λιτρα νερο.Το νερο μπαινει μονο με την βοηθεια ενος χωνιου γιατι αν πας να το βγαλεις απλα την εβαψες.
.
- Αφαιρωντας και την μπροστινη λαμαρινα αρχιζουν οι αποκαλυψεις
.
- Διαχωριστικη λαμαρινα-βαση για το δοχειο νερου
.
Βουαλα το εσωτερικο της.
- Η χοντρη λαμαρινα εχει συστημα ελεγχου της ποσοτητας νερου στο δοχειο που δουλευει με το βαρος του.Οταν ελαφρυνει το δοχειο τοτε ενας διακοπτης κλεινει την παροχη ρευματος της μηχανης.Απλα το καταργουμε για ευνοητους λογους.
.
.
.
.
.
- Φαινεται ξεκαθαρα απο αριστερα της φωτο ο πιεσοστατης και πανω στο μποιλερ οι ακιδες ελεγχου της σταθμης νερου και τα ασφαλιστικα
.
- Κεντρο ελεγχου απο την gicar.Αψογη δουλεια καινει αυτη η πλακετα με φοβερη αντοχη στον χρονο αλλα αν χαλασει...πικραα..
.
- Εδω βλεπουμε αντεπιστροφη βαλβιδα,ηλεκτοβαλβιδα αυτοματης πληρωσης και SSR ελεγχου της αντιστασης
.
- Εξαιρετικης ποιοτητος OPV ευκολα ρυθμιζομενη
.
- Οι συστασεις περιττες.ULKA EX5 με ορειχαλκινη DE-AERATOR VALVE παρακαλω.
.
- Πιεσοστατης που αν και ειναι 15Α απλα οδηγει ενα ssr 25Α για το φοβο των ιουδαιων
.
- Κατω δεξια ο ογκομετρητης της gicar φροντιζει για την επιθυμητη δοσολογια του εσπρεσσο μας
.
- Αυτα ειναι πισω απο την προσοψη.Το μπλε κομματι αριστερα ειναι το πηνιο της ηλεκτροβαλβιδας του ζεστου νερου μιας και δεν υπαρχει βανα γι αυτο αλλα βγαινει το ζεστο με δοσολογια ρυθμιζομενη