woodsman43 έγραψε:..
1.Αναψε τη.
2.Αφησε τη να τραβηξει μονη της νερο.
3.Σβηστη.
4.Βαλε το διαλυμα στο δοχειο.
5.Αναψε τη.
6.Τραβα το μισο διαλυμα.Απο το γκρουπ τραβας εννοειται
7.Αστη νε ζεσταθει μεχρι να νοιωσεις χλυαρο το γκρουπ.(προσεξε να μην κλεισει η βαλβιδα αναπνοης..να μην ζεσταθει πολυ το νερο στο μποιλερ γιατι μετα θα σου τραβηξει λιγο).
8.Τραβα ,αφου ψιλοζεσταθει, το υπολοιπο διαλυμα.
9.Σβηστη και αστην σβηστη μιση ωριτσα.
10.Μετα απο μιση ωρα αναψε τη και τραβα καθαρο νερο να ξεπλυθει.Το μισο δοχειο.
11.Αστην να ζεσταθει καλα.
12.Ξανατραβας νερακι καθαρο να ξεπλυθει κι αλλο.
...
Δημήτρη καλησπέρα. Θα επιχειρήσω την πρώτη αφαλάτωση στην όσκαρ μου κ θα ήθελα να με διαφωτίσεις λίγο στα βήματα μην κάνω καμία πατάτα.
1. Γιατί να κάνω τα βήματα 1,2,3 και από σβηστή που είναι, να γεμίσω κατευθείαν το δοχείο με το διάλυμα νερού/ξυνου; Εννοείς απλά για να αδειάσει η δεξαμενή;
2. Με το που ανάψω τη μηχανή (που είναι κρύα) με το διάλυμα μέσα και ξεκινάω να τραβάω από το γκρουπ μια μικρή δόση κ προσέχω να μη ζεσταθεί πολύ το γκρουπ, απ ότι κατάλαβα για να μην κλείσει η βαλβίδα αναπνοής. Δεν έχω πολυκαταλαβει πως λειτουργεί αυτή η βαλβίδα, αλλά μου φτάνει πρακτικά ότι δεν πρέπει να ζεσταθεί πολύ το γκρουπ. Με δεδομένο αυτό, δεν θα ήταν πιο ασφαλές αφού τραβηχτεί λίγο νερό να σβήσω τη μηχανή για κανένα 15-20λεπτο κ να την ξανάνοιξω για να τραβήξω λίγο ακόμα και μετά πάλι σβήσιμο κ πάλι άνοιγμα μέχρι να αδειαςει η δεξαμενη;
3. Από ότι έχω καταλάβει από τα διαγράμματα, Όταν έχω το διάλυμα μέσα στο σύστημα αν άνοιξω την στρόφιγγα του ατμού δεν θα καθαρίσει κατι εκει γιατί το κύκλωμα Hx είναι διαφορετικό από κύκλωμα του μπόιλερ, σωστα;
4. Έχω κάνει την αναβάθμιση με τις βαλβίδες εξαερωσης/opv. Επηρεάζουν κάπου αυτές τη διαδικασια;
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων
Φυσικά οποίος άλλος μπορεί να βοηθήσει είναι ευπρόσδεκτος!