Χαιρετω την παρεα και ευχομαι τις καλυτερες και υγιεστερες μερες για την σαρακοστη.Μετα βλεπουμε
Φρεσκαρω το θεμα μιας και επειτα απο 7 και πλεον χρονακια ηρθε η στιγμη να αποχωριστω οριστικα την κοπελα μου με την οποια εκανα πολλα γευστικα ταξιδια και εντριφησα βαθια στο κοσμο του flow and pressure control.
Δεν ειχα κανει update καθολου αλλα εστω και τωρα που ειναι αργα να πω πως η κοπελα μου ειχε μεταμορφωθει εσωτερικα κυριως απο το αρχικο σχεδιο με παμπολες καθοριστικες βελτιωσεις.
Περιγραματικα ειχε αλλαχτει το εσπρεσσο μποιλερ με παρομοιας φιλοσοφιας satureted group που εχουν οι marzocco-synesso-slayer αλλα επιπλεον μπηκε και δευτερο pid με το οποιο ελεγχω την θερμοκρασια του γρουπ.
Η ρυθμιση πιεσης ειναι stepless με εξωτερικη αντλια σε κουτι μαζι με τα ηλεκτρονικα.
Αισθητικη κυριως παρεμβαση ειναι η φωλια που φιλοξενει το μανομετρο.
Το flow control ειναι εφικτο εσωτερικα μεσω neadle valve και εφαρμοζεται μονο στο πρωτο σταδιο κατα το οποιο ειναι ανοικτη η ηλεκτροβαλβιδα και επιτυγχανεται η προδιαβροχη με τη βοηθεια του δικτυου υδρευσης.
Η δυνατοτητα να κανει ο χρηστης καφε απο κρυα μηχανη εχει κατεβει στα 7 λεπτα προθερμανσης.
Για τον ατμο ισχυει οτι ισχυε και πρωτα μιας και με αφηνει αδιαφορο το θεμα.
Μερικες φωτο της παρουσης μορφης για να συμπληρωνουν το τοπικ.
- Το πανω pid ειναι του μποιλερ και το κατω του γκρουπ.
Φορτωθηκε η κουκλα μου μαζι με εναν καινουργιο tAlΩs επιμελως.
και βγηκα στην εθνικη με κατευθηνση την μακρινη Δραμα.
- Φυσικα αστειευομαι....δεν ειναι δικο μου το οχημα....απλα ειχε πολυ πλακα η κατασκευη.