Οπως ελεγε καο ο Δρ.House στις ιατρικες υποθεσεις "Ο ασθενης λεει
ΠΑΝΤΑ ψεμματα"
Ποσο αληθινο ειναι αυτο και στην περιπτωση των πελατων μιας εταιριας καφε.
Εμπειρικα μιλω ολοι λενε παντα μα παντα ψεμματα.
Ο λογος στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι οτι θελουν να κανουν την δουλεια τους με οποιοδηοτε κοστος στην ποιοτητα της συνεργασιας τους με την εταιρια.
Ειτε οπως ειπε ο μανος ανακατευουν καφεδες ειτε αγοραζουν μαπα καφε απο πολυκαταστημα και καλυπτουν με αυτον το 80% της καταναλωσης τους και με τον υπολοιπο που παιρνουν απο εσενα κρατανε τα μηχανηματα.
Ας απαριθμυσω μερικα ακομη.
1)Ριχνουν αλεσμενο καφε στο μυλο να ξανααλεστει για να τον κανουν λεπτοτερο προκειμενου να αλλαξουν την ρυθμιση αλεσης και μετα παιρνουν τηλ και απαιτουν τεχνικη υποστηριξη αποκαλωντας μας αχρηστους και απαραδεκτους γιατι τους δωσαμε κωλομυλο και χαλαει συνεχεια(στομωνει).
2)Εκχυλιζουν 2 και 3 φορες απο το ιδιο πακ και μετα μας ξεχεζουν γιατι ο καφες ειναι αδυναμος πικρος και οι πελατες κανουν παραπονα.
3)Κανουν εκχυλισεις των 13 δευτερολεπτων γιατι αργει να βγει ο καφες με τα 30 που βαλαμε εμεις και η δουλεια το πρωι παει πισω.
4)Εκχυλιζουν 100 ml τουλαχιστον για φρεντο για να βγει πολυς ο καφες μιας και ο ελληνας θελει ποσοτητα γιατι τα 60 που τους βαλαμε εμεις ειναι λιγα.
5)Μας βριζουν πολλες φορες με ασχημο τροπο γιατι ο καφες καιει την γλωσσα και απαιτουν μηχανη των 10000 ευρω γιατι αυτη που εχουν καιει τον καφε.Οταν λεμε να βγαζουν τα φλυτζανια απο πανω ή να τα γυρνανε αναποδα γιατι δεν μπορεις να τα πιασεις ή να σταματησουν τις γρηγορες εκχυλισεις γιατι παιρνεις εξω 90 βαθμους νεροπλυματος ή να κανουν το απαραιτητο cοοling flash ειμαστε απατεωνες ανευθυνοι και κακοβουλοι και θελουμε να τους κοροιδεψουμε.
6)Χυνουν μεσα στη μηχανη γαλατα καφεδες νερα απο τα φλυτζανια ζαχαρες και οτι αλλο μπορει να φανταστει κανεις και μετα κατηγορουν την εταιρια για απαραδεκτη τεχνικη υποστηριξη επειδη η μηχανη ριχνει συνεχεια το ρελε διαφυγης.
Εγραψα αλλα 8 σημεια αλλα μετα απο προτροπη της

τα εσβησα για να μην μου συμβει κανα ατυχημα στο δρομο
Οι περιπτωσεις που φταει μια εταιρια περιοριζονται στο 10% κυριολεκτικα.
Ευχομαι κοπελλα μου να αποφυγεις ολα τα παραπανω και να κανεις μια συνειδητοποιημενη επιχειρηση που να σεβεται τον εαυτο της και τον καταναλωτη.