Οπως λεει και ο τιτλος προκειται για το modification μιας HX Βrazilia mini classic και την ολοκληρωτικη της μετατροπη σε μηχανη διπλου μποιλερ με περιστροφικη αντλια συνδεση στι δικτυο υδρευσης και φυσικα pid.
Η μηχανη αυτη ανηκει στην εταιρια που δουλευω και ηταν προς πωληση αλλα αδραχτηκε η ευκαιρια για παιχνιδι με τον ορο να την κρατησουμε οι υπαλληλοι να πινουμε καφεδακι και να την πηγαινουμε και σε καμμια εκθεση.Το αφεντικο δεχτηκε την επιδειξη σε εκθεσεις αλλα προς το παρον δεν εχει απαντησει για τον καφε μας.Λετε να μας την κανει αφου την φτιαξω;
Σας βαζω ενα βιντεακι μιας παρουσιασης της μηχανης για να παρετε μια ιδεα της.Αγνοηστε την εγχυλιση το αφρογαλο και την γλαφυρη περιγραφη.Δειτε μονο την εικονα
https://www.youtube.com/watch?v=h11PAyZ03Qw.
Η μετατροπη δεν εχει γινει ακομα αλλα επειδη τωρα την ξεκινησα ,θα μοιραστω μαζι σας με τις φωτο μερικα απο τα σταδια της μεσα στις επομενες μερες.
Σε πρωτη φαση ανοιχτηκε και αρχισε το ξυλωμα.
Ξεκιναω λοιπον βγαζωντας απο μεσα τα παντα προκειμενου να βρεθει χωρος για το μποιλερ.Το 1.2 λιτρων μποιλερ του ατμου θα παιξει καθοριστικο ρολο στην θερμικη σταθεροτητα της μηχανης.
Μποιλερ για το Ε61 δεν κατασκευασα αυτη τη φορα αλλα παραγγελθηκε απο την vibiemme το ιδιο μποιλερ που βαζει στις διπλου μποιλερ μηχανες της.
To μποιλερ του ατμου θα μπει στην ιδια θεση που ηταν για πολλους λογους.Καταρχην θα δειτε την βαση του με την οποια κρατιεται τωρα απο την μεγγενη η οποια εχει ηδη την θεση της στην μηχανη και η αλλαγη της θα εφερνε πολυ επιπλεον δουλεια.
Τα σωληνακια που συνδεονται με τις βανες ,εαν αλλαχτει η θεση του μποιλερ ,θα ειναι αχρηστα και δεν το θελουμε αυτο.
Πρεπει να βρεθει χωρος λοιπον για το νεο μποιλερ για την περιστροφικη αντλια και για το pid.
Aναγκαστικα λοιπον την συνδεουμε στο δικτυο και καταργουμε το δοχειο νερου.
Αυριο που θα εχει ολκληρωθει η τοποθετηση του μποιλερ θα σας δειξω τις φωτο.