Το λεω και στο προφιλ μου.Δεν ειμαι ειδικος.
Στα λινκ λογω δυσκολιας αγγλικων δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως λενε οποτε θα πω εγω τι θα εκανα.
1η)επιλογη:
Κρυα μηχανη και αφαλατικο καλα διαλυμενο στο δοχειο.
Αναβω το ενα μποιλερ και τραβω το μισο δοχειο να περασει μεσα του .Σβηνω την μηχανη.
Παω στο μποιλερ του ατμου και αφαιρω απο επανω το ασφαλιστικο της υψηλης πιεσης.
Ρουφαω με την παραδοσιακη μεθοδο ολο το νερο απο μεσα και ξανακλεινω το ασφαλιστικο βαζωντας βεβαια τεφλον.
Ανοιγω βανα ατμου τερμα και νερου να κοιτανε το drip tray.
Aφαιρω απο τον αισθητηρα σταθμης πανω στο μποιλερ το καλωδιο.
Κραταω τραβωντας προς τα πανω την βαλβιδα αναπνοης να μενει κλειστη και μενω ετσι εκει με το δαχτυλο κολημμενο
Αναβω το δευτερο μποιλερ.
Τραβαει νερο μεχρι να γεμισει τελειως και να αρχισει να βγαινει απο τα ακροφυσια.
Μολις βγει το νερο κλεινω αμεσως την μηχανη.
Ξανασυνδεω τον αισθητηρα(μην τον ξεχασεις)
Μετα απο μια ωρα ξανανοιγω το ασφαλιστικο και ξαναρουφαω το νερο ολο.
Ξανακλεινω και ειμαι ετοιμος για να αναψω την μηχανη και να αρχισω το ξεπλυμα.
Το μποιλερ ατμου θα γεμισει μονο του και οταν ανεβασει πιεση βγαζω βραστο νερο αρκετες φορες μεχρι να καθαρισει.Και ατμο πρεπει να βγαλεις μονο ομως οταν καθαρισει καλα.
Για αυτη τη διαδικασια θα εβαζα ενα κουτακι ξυνο ολοκληρο.
.
2h)επιλογη:
Την πηγαινετε στην αντιπροσωπεια οπου εκει ενας μουρλος τεχνικος θα σας τη γυαλισει
Υποσημειωση.Τα αφαλατικα δεν ειναι και οτι καλυτερο για τις περιστροφικες αντλιες
Καλημερα σας.